آقای وزیر‬،نقد درست و حسابی گوش شنوا میخواهد

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 8
باردید دیروز : 65
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 73
بازدید سال : 2807
بازدید کلی : 13429

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 13429
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394
نظرات

آقای وزیر‬،نقد درست و حسابی گوش شنوا میخواهد

 
 ۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۲ - کد خبر: 147248
آقای وزیر‬،نقد درست و حسابی گوش شنوا میخواهد

سلامت نیوز:زهرا سادات خوشحالی :وزیر بهداشت در حالی از نبود نقد درست و حسابی در حوزه سلامت انتقاد کرد که چندی پیش منتقدین را بیمار و تنگ نظر خوانده بود.
به گزارش سلامت نیوز، هنوز زمان زیادی از بیمار خواندن منتقدین توسط وزیر بهداشت نگذشته که وی از نبود نقد درست و حسابی در حوزه سلامت انتقاد میکند و میگوید : باید فرصتی را ایجاد کنیم تا افراد منتقد در زمان مسئولیت ما به نقد بپردازند، انتقاد در زمان تصدی بهتر از زمانی است که مسئولیت خود را ترک کرده ایم.

وزیر بهداشت که چندی پیش در مطلبی که در وبسایت شخصی خود منتشر کرده بود منتقدان طرح تحول سلامت را "قلیل " و "بیمار" و "تنگ نظر " خواند امروز در کمال تعجب از نبود انتقادات در سیستم خود شکایت دارد.

این در حالیست که سخنان وزير بهداشت در روز جهاني ماما هم اعتراض جامعه پرستاري را برانگيخت. پرستارانی که از سوی وزیر بهداشت متهم به زورگویی و تندرو ی شدند هم منتقدینی به عدم اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری هستند که بعد از گذشت سالها هنوز به مرحله اجرا در نیامده اما نه تنها به اعتراضاتشان گوش شنوایی نیست بلکه مکررا متهم به سیاسی کاری هم میشوند.

وی همچنین با تمام قوا برای عدم پخش سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری تلاش کرد.تلاشی که هر چند دیر اما بالاخره به ثمر نشست و پخش این سریال متوقف شد.سریالی که با دید انتقادی سعی در نمایش طنزگونه اتفاقات در بخش بهداشت و درمان داشت.نامه نگاری هایی که با مسئولین صدا و سیما انجام گرفت خود گواه بر این مدعاست.

انتقادات وزیر به منتقدین برای عدم وجود نقد درست و حسابی در حالی صورت میگیرد که وزارت بهداشت از سلامت نیوز به عنوان قدیمی ترین پایگاه خبری ِ منتقد سیستم بهداشت و درمان برای حضور در همایشها و نشستها و حتی همایش نقد عملکرد دولت یازدهم در حوزه سلامت هیچ گونه دعوتی صورت نگرفته و افراد در روابط عمومی این وزارتخانه سعی دارند که از حضور خبرنگاران سلامت نیوز در نشست های خود جلوگیری کنند و علاوه بر این به درخواستهای مصاحبه این خبرنگاران هم پاسخی داده نمیشود.
وزیر بهداشت که خود را حامی و علاقه مند به نقد و منتقد میداند باید نیم نگاهی هم به رویکردها و واکنشهای خود طی اتفاقات مختلف و هم به مجموعه تحت امر خود بیندازد تا شاید برخی واقعیات برایش نمایان شود. اینکه منتقدین حرفهای مورد علاقه سیستم وزارت بهداشت را بزنند که دیگر نقد نیست! شاید بهتر باشد ایشان نقد را برای رسانه ها و منتقدین به روشنی تعریف کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود